Echinocereus triglochidi

Berichtdoor Tim123 » zo 28 maart 2021, 17:28

Hoi,
Ik ben op zoek naar een exemplaar van de Echinocereus triglochidi. Uiteraard wil ik hier voor betalen.

Mocht iemand mij hier aan kunnen helpen (uit eigen collectie of misschien hebben jullie meer succes met zoeken op internet dan ik) dan hoor ik het graag ;)

Bedankt!
Tim123 Offline

Berichtdoor Rino » wo 28 apr 2021, 19:35

Tim, Het zal een Echinocereus triglochdiatus zijn. Die zijn er in verschillende vormen.
Kijk eens op winter-kaktus.com. Zit in Duitsland en verkoopt winterharde cactussen die gekweekt zijn in Duitsland
en heel wat kou kunnen hebben. Ik heb er zelf ook, maar zijn exemplaren van ca.20 jaar oud. Stek eraf halen is lastig omdat je dan de hele vorm verkloot.
Rino Offline

Berichtdoor Tim123 » wo 28 apr 2021, 23:17

Rino schreef:Tim, Het zal een Echinocereus triglochdiatus zijn. Die zijn er in verschillende vormen.
Kijk eens op winter-kaktus.com. Zit in Duitsland en verkoopt winterharde cactussen die gekweekt zijn in Duitsland
en heel wat kou kunnen hebben. Ik heb er zelf ook, maar zijn exemplaren van ca.20 jaar oud. Stek eraf halen is lastig omdat je dan de hele vorm verkloot.

20 jaar oud al! Dat zou inderdaad zonde zijn.
Er is al een bestelling onderweg van Kakteengarten, geen ervaring nog mee, maar zag er netjes uit.
Ben benieuwd hoe alles binnenkomt :)
Tim123 Offline

Berichtdoor oclimmilco » vr 30 apr 2021, 22:49

Beste Tim je het aan Ruud Wouterson kunnen vragen die is te vinden via facebook die hebt veel winterharde soorten.

Vriendelijke groet Milco.
oclimmilco Offline

Keer terug naar Ik zoek