Even opnieuw voorstellen

Laat even wat van je horen, een welkom is al genoeg.

Berichtdoor Ethnobotanica » wo 16 jan 2019, 23:54

Hallo allemaal
Mijn naam is Erwin van Hal en ik woon in Raalte. De titel zegt het al, even opnieuw voorstellen. Ik was namelijk mijn inloggegevens kwijtgeraakt en ik heb nu een ander account aangemaakt onder de naam "Ëthnobotanica"
Sinds mijn jeugd ben ik bezig cactussen, succulenten en orchideeën en heb daardoor al een behoorlijke verzameling aan overgehouden. Helaas heb ik geen betaald werk, dus het meest is zelf gezaaid. Mijn wens zal ook altijd zijn, om ooit werkzaam te mogen zijn in een cactuskwekerij of orchideeën kwekerij. Al is het maar voor een paar uur in de week...

Nou ben ik iemand die altijd nieuwe uitdagingen zoekt in alles wat groeit en bloeit. Om een voorbeeld te noemen, ik bezit meerdere aquaria met verschillende soorten piranha's en ik heb ook Tarantula's en schorpioenen. Maar mijn voorliefde gaat echt uit naar het kweken van cactussen. Hoe dat zo is gekomen, moet je mij niet vragen. Daar weet ik het antwoord ook niet op. Ik heb veel geleerd van mijn moeder, betreft het kweken van planten. Misschien dat, dat de reden was. Op dit moment zit ik in de bijstand en wordt ik veel geremd in de plantenwereld en dat vind ik erg jammer. Ik heb behoorlijk wat kennis op het kweekgebied van cactussen, succulenten en exotische planten, maar het probleem is.... Geen bedrijf in de buurt die mij wil aannemen. Dat geeft mij de laatste tijd alleen maar teleurstelling. Nou ben ik thuis druk bezig met het kweken van diverse cactus soorten en elke keer andere oplossingen zoeken en vinden voor betere kweek en meer essentie. Maar thuis ik ook maar thuis. Ooit zal ik mijn droomwens zien vervullen en dat is in een echte cactuskwekerij werken. Maar goed ik ben niet aan het solliciteren, dit is tenslotte mijn voorstel berichtje. Ik zit met veel vragen en ik hoop nog steeds die hier beantwoordt te kunnen krijgen. Maar dat zal wel goedkomen denk ik.

Groetjes uit het cactusloze Raalte :cry:
Wiccan herbalist, Solitary Pagan, verzamelaar en hobbykweker van cacti uit de "San Pedro Groep", Lophophora soorten, Aztekiums en etnobotansiche en heilige planten die al duizenden jaren worden gebruikt bij rituelen en door sjamanen.
Ethnobotanica Offline

Berichtdoor austrocactus » do 17 jan 2019, 01:26

hallo Erwin,
Dat is lang geleden dat je op het forum ben geweest.
Hartlijk welkom terug.
Groeten austrocactus Bram
austrocactus Offline

Berichtdoor henkhallo » do 17 jan 2019, 08:34

Afbeelding

Heel veel cactus en succulenten plezier hier.

Groet, Henkhallo.
http://www.henkhallo.nl
henkhallo Offline

Beheerder

Berichtdoor AnitaZ » vr 18 jan 2019, 21:57

Welkom terug Erwin :)
Groetjes Anitaz
AnitaZ Offline

Berichtdoor Pleun » za 19 jan 2019, 15:34

Erwin, welkom terug hier. Hopelijk voel je je hier snel weer thuis.
Groet Pleun
Pleun Offline

Berichtdoor kevofski » za 19 jan 2019, 17:01

Veel plezier Erwin...
WoW piranha's ,cool, wat eten die vissen zoal?
kevofski Offline

Berichtdoor Ethnobotanica » vr 01 maart 2019, 15:44

Hallo allemaal.
Dit is wel heel lang geleden dat ik iets op het forum heb geschreven.
Dus het wordt tijd dat ik weer wat actiever ga worden.
In tussen tijd is hier heel wat veranderd, dus dat ga ik allemaal wel vertellen via foto's enzo
Wiccan herbalist, Solitary Pagan, verzamelaar en hobbykweker van cacti uit de "San Pedro Groep", Lophophora soorten, Aztekiums en etnobotansiche en heilige planten die al duizenden jaren worden gebruikt bij rituelen en door sjamanen.
Ethnobotanica Offline

Berichtdoor Kees » vr 01 maart 2019, 19:43

Welkom terug.
Als je wil kan je denk ik wel aan de forumbeheerder vragen of ze je beide accounts kunnen koppelen.
Piranha's en cactussen hebben scherpe delen gemeen :)
Kees Offline

Berichtdoor Ethnobotanica » di 05 maart 2019, 23:53

Hoe kun je twee accounts koppelen dan?
Ethnobotanica Offline

Berichtdoor Kees » wo 06 maart 2019, 23:52

Ik denk dat als t kan alleen de forumbeheerder t kan.
Kees Offline

Keer terug naar Welkom